Typiska tankar

Varje dag har jag ett antal repeterande tankar och funderingar som jag oftast tänker flera gånger om dagen. Så här kan de låta:

"Vad mycket jag lagat mat och bakat på sistone! Brukar man inte bli less på liknande handarbeten efter en skolveckas prao på ett bageri?"

"Kanske skulle jag passa bättre i smink...? Men innan dess; vad ska jag göra åt min frisyr?"

"De där nya glasögonen gjorde verkligen susen! Nu kan jag äta frukost innan jag besöker toa, och det har på något vis bidragit med extra-tid, så nu är jag betydligt snabbare på morgonen än tidigare. Wow, så skönt det är att kunna ta det lugnare och sluta stressa så väldigt!"

"Nu har det varit lamt om inlägg för min del ett tag... Dags att skriva!"

"Vad fint väder det är! Kanske borde jag ta mig en promenad...?"

"Har jag några läxor?? Har jag några läxor?? (Slår upp almenackan) Puuuhh... Jag kan ta det lugnt den här veckan."

Kommentarer
Postat av: virpi

Tydligen så upprepar man samma tankar flera gånger varje dag.Tror att 80% var upprepade tankar...

Det ger trygghet såger dom som vet....vilka "dom" är har jag ingen aning om...haha



Mina tankar är oftast.....

"Fick jag med mig allt nu?"

"matlåda,nycklar,bilnycklar"

"Var det idag ungarna hade gympa?"

"Undrar vad jag skall laga för mat idag?"

"Får inte glömma att ringa samtalen"



Kram Virpi

2009-03-24 @ 20:16:12
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0