Pruttflingor?

Jag tycker att Kellogs All Bran-flingor är jättegoda och jag äter dem till frukost på morgonarna, men jag måste erkänna att deras reklam skrämmer mig lite...
   På reklamen säger de att "8 av 10 tycker att All Bran får magen att fungera". Vad menas egentligen med det? Betyder det med andra ord att man blir ovanligt pruttig och nödig, eftersom det får magen att fungera? För isåfall är det nog dags att jag slutar med de där flingorna innan de sätter fart på gaseriet i magen!

 
Jag brukar äta flingorna med smak av äpple och fikon. Jättegoda tillsammans med vaniljyoghurt!


Kommentarer
Postat av: jossan :))

haha, de är nog inte så dom menar hehe :D rolig du!

2009-04-01 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0