Plan för Halloween-fest

För ungefär en vecka sedan bestämde jag att ha en Halloween-fest tillsammans med mina vänner. Vi blir troligtvis fem personer tillsammans, så det blir en mer personlig "fest" än om vi varit 20 personer. Enligt mig är det bra att vi inte är för många, då kan man ge mer tid åt varandra istället.
   Jag har bestämt en aktivitet vi ska göra och vad jag ska klä ut mig till, men det får ligga hemligt för allmänheten tills Halloween gått över. De bjudna får nämligen inte reda på vad som vi ska göra mer än att bjudas på "läskig" mat, gå ut och knacka dörr (bus eller godis), att jag ska berätta en spökhistoria åt dem på kvällen och att vi ska klä ut oss.

Jag ser jättemycket fram emot Halloween, och jag ser jättemycket fram emot att få skrämma livet ur dem! Moohahahahahaaa!!!

 
Halloween, here I come! Den 31/10 smäller det!

Snälla, om du har några bra Halloween-tips eller recept: Dela med dig av dem! Jag skulle verkligen behöva inpiration och sådant... Jag vill att vi ska ha det så roligt (och läskigt) som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0